- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează doi ANIMATORI SOCIO-EDUCATIVI în cadrul Casei Comunitare ”Așchiuță”.
POZIȚIE: part time – 0,5
OBIECTIVELE POSTULUI:
Sub supravegherea Directorului Casei Comunitare „Așchiuță” animatorul socio-educativ este responsabil de:
- Organizarea şi animarea în stradă a diferitor activităţi de timp liber cu copiii străzii;
- Pașaportizarea copiilor străzii și facilitarea comunicării între aceștia și responsabili din diferite domenii și sectoare de activitate.
responsabilități:
Animatorul socio-educativ
- Identifică proactiv locurile populate de copiii străzii și asigură o comunicare de încredere cu acești copii;
- Cartografiază locațiile copiilor străzii și, împreună cu asistenții sociali ai Casei ”Așchiuță”, elaborează baza de date a copiilor străzii și participă la completarea acesteia cu informații noi;
- Oferă copiilor străzii servicii de educaţie non-formală ținând cont de propunerile şi preferinţele personale ale acestora;
- Organizează diverse activităţi de grup, stimulând libera exprimare;
- Organizează activităţi de timp liber (sportive, culturale, jocuri de societate etc.);
- Descoperă şi cultivă deprinderi de viață;
- Este asertiv și are o atitudine non-discriminatorie față de beneficiari;
DATA ÎNCEPERII ACTIVITĂȚII: iMEDIAT
STUDII:
Studii superioare în pedagogie sau psihologie;
Avantaje: Formare în animație și lucru cu copii/ adolescenții defevorizați;
Cunoștințe avansate de lucru cu adolescenții în dificultate;
Limbi vorbite: Română și rusă obligatoriu;
Abilități: Planificare și evaluare de activități, organizare, comunicare eficientă, utilizare a calculatorului;
Atitudini: Toleranță, receptivitate, deschidere, obiectivism, responsabilitate.
EXPERIENȚĂ:
Minimum 2 ani în domeniul animației și/ sau lucrului cu adolescenții în dificultate.
CONDIŢII: CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ CU PERIOADĂ DETERMINATĂ (NOIEMBRIE – DECEMBRIE, CU EVENTUALĂ POSIBILITATE DE PRELUNGIRE)
CERINȚE DE APLICARE:
Data limită pentru depunerea dosarului – 30 octombrie 2016, ora 18:00.
CV completat în format Europass http://europass.cedefop.europa.eu și scrisoarea de motivare vor fi depuse la adresa electronică office@avecopiii.md cu indicare la Tematica mesajului ”Concurs de post – ANIMATOR SOCIO-EDUCATIV (STRADAL)”.
Pentru informații suplimentare contactați: 0 22 23 72 59, 069122106 – Rodica Țurcanu.
Doar persoanele dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.
Anunţ angajare N 2
AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează 8 PEGAGOGI SOCIALI în cadrul Programului Casei Comunitare ”Așchiuța”.
POZIȚIE: full time
OBIECTIVELE POSTULUI:
Sub supravegherea Directorului Casei Comunitare ”Așchiuța”, Pedagogul social este responsabil de asistenţa pedagogică a copiilor plasaţi în Casa Comunitară ”Așchiuța”, având următoarele sarcini de bază:
- Asigurarea asistenţei pedagogice de calitate a copiilor plasaţi în serviciu;
- Participare la elaborarea și adaptarea metodelor pedagogice de lucru cu copiii;
- Participarea la elaborarea şi implementarea Planul individualizat de servicii al copilului (PIS).
ATRIBUȚIILE ȘI RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI:
- participare la elaborarea planului de activitate al Serviciului şi la stabilirea şi respectarea regimului zilei;
- participare la implementarea planului de activitate pentru atingerea scopului și obiectivelor Serviciului, îndeplinirea responsabilităților delegate;
- participare la organizarea şi desfăşurarea şedinţelor de lucru ale echipei multidisciplinare;
- raportare periodică (săptămânal, lunar, trimestrial, anual) directorului Serviciului despre rezultatele activităţii;
- asigurarea supravegherii permanente a copiilor (conform programului de lucru stabilit prin Regulamentul de ordine interioară);
- participare la elaborarea şi implementarea planului individualizat de servicii (PIS);
- elaborarea şi implementarea planului săptămânal de activităţi al copilului;
- asistarea copiilor din plasament în procesul de şcolarizare;
- asistarea copiilor la pregătirea temelor de acasă;
- menţinerea legăturii permanente cu dirigintele, cadrele didactice din şcoală, în vederea identificării problemelor cu care se confruntă copiii în activitatea şcolară;
- urmărirea progreselor copilului din punct de vedere instructiv-educativ, studierea cauzelor nereuşitei şcolare, ale abandonului şcolar;
- organizarea activităţilor individuale sau colective pentru petrecerea timpului liber, ţinând cont de aptitudinile fiecărui copil, capacităţile intelectuale şi afective ale copiilor/ tinerilor;
- organizarea și desfășurarea activităților de socializare și orientare profesională a copiilor din plasament;
- formarea şi consolidarea deprinderilor de igienă şi autoservire;
- asigurarea respectării de către copil a igienei personale, inclusiv a bunurilor personale ale acestuia;
- asigurarea întreţinerii şi igienizarea spaţiilor aferente Serviciului;
- consultarea opiniei copiilor referitor la meniul zilnic;
- participarea la pregătirea mâncării şi servirea mesei;
- consultarea opiniei copiilor și implicarea lor în procesul de procurare a vestimentației, amenajare a spațiilor personale și comune din Serviciul;
- respectarea programului de lucru şi sarcinile planificate;
- comunicarea eficientă cu membrii echipei Serviciului, copiii plasaţi aici şi părinţii acestora;
- asigurarea disciplinei în realizarea atribuțiilor și responsabilităților de serviciu.
DATA ÎNCEPERII ACTIVITĂȚII: IMEDIAT
STUDII:
Obligatorii: Studii superioare în domeniul pedagogiei, asistență sociale sau psihologiei; Instruiri în animație socio-educativă;
Cunoștințe solide ale domeniului de referință, limbile română și rusă;
Abilități: Evaluare, organizare, comunicare eficientă, utilizare a calculatorului;
Atitudini: Toleranță, receptivitate, deschidere, obiectivitate, responsabilitate.
EXPERIENȚĂ:
Minimum 2 ani experiență de lucru cu copiii
CONDIŢII: CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ CU PERIOADĂ DETERMINATĂ (NOIEMBRIE – DECEMBRIE 2016) CU POSIBILITATE DE PRELUNGIRE
LUCRU ÎN TURE
CERINȚE PENTRU APLICARE:
Data limită pentru depunerea dosarului 6 noiembrie 2016, ora 18:00
CV completat în format Europass http://europass.cedefop.europa.eu și scrisoarea de motivare vor fi depuse la adresa electronică office@avecopiii.md cu indicare la Tematica mesajului ”Concurs de post – PEDAGOG SOCIAL”
Pentru informații suplimentare vă rugăm să sunați la: 0 22 23 72 59, 069122106 persoana de contact – Rodica Țurcanu.
Doar persoanele dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.
Anunţ angajare N 3
AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează DIRECTOR în cadrul Programului Casei Comunitare ”Așchiuța”.
POZIȚIE: full time
OBIECTIVELE POSTULUI:
Managementul eficient a Casei Comunitare ,,Așchiuță” în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde de calitate, având următoarele sarcini de bază:
- Planificarea strategică și operațională a Proiectului și organizarea activităților cotidiene în scopul implementării eficiente a acestuia, inclusiv monitorizarea, controlul financiar, raportarea, supervizarea personalului, comunicarea cu partenerii (guvernamentali și non-guvernamentali);
- Implementarea și respectarea obligațiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat și alte tipuri de contracte;
- Administrarea bugetului și activităților Proiectului în conformitate cu procedurile interne aplicabile ale Asociației și cu condițiile finanțatorului/ finanțatorilor;
- Dezvoltarea relațiilor armonioase și eficiente de lucru cu beneficiarii, partenerii, alte persoane interesate, în interiorul și în afara Proiectului;
- Asigurarea corespunderii strategiilor și activităților proiectului cu Planul Strategic al Asociației și alte documente relevante.
ATRIBUȚIILE ȘI RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI:
- Asigură buna funcționare a Casei Comunitare ,,Așchiuță”;
- Monitorizează calitatea prestării serviciilor de către personal;
- Asigură instruirea continuă a personalului din Casa Comunitară ,,Așchiuță”;
- Rezolvă prompt problemele de comunicare ce apar în cadrul activităților Proiectului;
- Răspunde de corectitudinea și promptitudinea cu care furnizează informațiile din domeniul său de activitate;
- Asigură un climat favorabil de colaborare între toți angajații implicați în proiect;
- Informează Directorul Executiv despre apariția oricăror probleme care pot avea impact asupra implementării proiectului;
- Răspunde de respectarea procedurilor de lucru (elaborarea și respectarea programului de lucru, punctualitatea în întocmirea și predarea rapoartelor etc.), a misiunii, viziunii, valorilor și obiectivelor Asociației;
- Informează copii din plasament despre drepturile lor şi prevederile legale, în funcţie de nivelul de înţelegere a acestora;
- Gestionează patrimoniul Casei Comunitare ,,Așchiuță”
- Participă la procesul de angajare și eliberare din funcție a personalului şi de administrare a sancţiunilor disciplinare acestora;
- Organizează şedinţe de lucru cu echipa din Casa Comunitară ,,Așchiuță”
- Răspunde de mobilizarea echipei pentru participarea la planificarea strategică a Asociației, precum și a planurilor strategice și operaționale ale Proiectului;
- Asigură respectarea prevederilor legislației în vigoare, a Regulamentului de funcţionare şi Standardelor minime de calitate ale Casei Comunitare ,,Așchiuță”;
- Raportează periodic (lunar, trimestrial, anual) ”AVE Copiii”, Direcției Municipale Chișinău pentru Protecția Drepturilor Copilului, despre rezultatele activităţii Casei Comunitare ,,Așchiuță”.
- Respectă și asigură cunoașterea și aplicarea Regulamentului Intern și a altor documente interne ale Asociației, inclusiv Statutul, Planul Strategic, alte ghiduri și politici interne.
DATA ÎNCEPERII ACTIVITĂȚII: IMEDIAT
STUDII:
Obligatorii: Studii superioare (licență) în Pedagogie, Psihologie, Psihopedagogie, Asistență socială, Drept, sau Medicină; Specializare în Management de proiecte și servicii sociale pentru copii;
Cunoștințe solide ale domeniului de referință, limbile română, engleză și rusă;
Abilități: Evaluare, organizare, comunicare eficientă, utilizare a calculatorului;
Atitudini: Toleranță, receptivitate, deschidere, obiectivitate, responsabilitate.
EXPERIENȚĂ:
Minimum 3 ani în domeniul protecției copilului în situație de risc
CONDIŢII: CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ CU PERIOADĂ DETERMINATĂ (NOIEBRIE – DECEMBRIE 2016) CU POSIBILITATE DE PRELUNGIRE
CERINȚE PENTRU APLICARE:
Data limită pentru depunerea dosarului 6 noiembrie 2016, ora 18:00
CV completat în format Europass http://europass.cedefop.europa.eu și scrisoarea de motivare vor fi depuse la adresa electronică office@avecopiii.md cu indicare la Tematica mesajului ”Concurs de post – DIRECTOR CASA COMUNITARĂ”
Pentru informații suplimentare vă rugăm să sunați la: 0 22 23 72 59, 069122106 persoana de contact – Rodica Țurcanu.
Doar persoanele dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.